Jdi na obsah Jdi na menu
 


Jednou jsem si v knihovně pujčila časopis Kačera Donalda ( pro segru ta ho ráda čte tak si ho přečtu i někdy já) a k tomu časopisu byla příloha Karty Narnie uprostřed časopisu byla tomu věnovaná stránka. Pravidla, obrázky a ták. Tak jsem se rozhodla si ty karty vyrobit a teď se podělit s vámi a´t si je můžete taky vyrobit a třeba s někym zahrát.

Pravidla hry:

-         Každý hráč promíchá svůj balíček.

-         Hru začíná nejstarší hráč. Prohlásí, na jakou vlastnost se rozehraje utkání a položí na stůl libovolnou kartu obrázkem dolů.

Také ostatní pokládají karty obrázky dolů.

-         Nyní první hráč otočí svou kartu a hodí kostkou. Součet jím zvolené

vlastnosti  a výsledku hodu dá celkový výsledek. Všichni hráči tuto činnost opakují.

-         Hráči upraví získané výsledky v souladu se zápisem vlastností

     speciálních karet.

-         Karta hráče, který dosáhne nejmenšího výsledku, je odložena (a už se  

     do hry nevrátí).

-         Pokud mají stejný nejnižší výsledek dva nebo více hráčů, není

odložena žádná karta.

-         Karta hráče, který hodí šestku, není nikdy odložená.

-         Neodložené karty každý hráč odkládá na svůj balíček (vrací do hry).

-         Další kolo (volbu vlastnosti) začíná hráč, jehož karta byla odložena. Pokud nebyla odložena žádná karta, pokračuje ve hře první hráč.

-         Hráč, který se zbaví karet v ruce, si vezme karty ze svého odloženého balíčku.

-         Vypadává ten, kdo už nemá žádnou kartu.

-         Vyhraje hráč, kterému zbudou v ruce ještě nějaké karty.

Speciální vlastnosti karet:

- ASLAN- Může být odložen jen tehdy, pokud jeho hráč hodí

  jedna, dvě nebo tři

- BÍLÁ ČARODĚJNICE - Může být odložena jen tehdy, když proti

  ní vystoupí ( leží na stole) ASLAN, BÍLÁ ČARODĚJNICE nebo

  když její hráč hodi jedna.

- PETR - Když na stole leží také karta ZUZANY nebo LUCINKY,

  majitel této karty k výsledku svého hodu přičte dvě.

- ZUZANA - V utkání s KYKLOPY nebo s OTMINEM ( když leží

  na stole) majitel této karty si k vysledku hodu kostkou přičte

  dvě.

- KYKLOPOVÉ - Když majitel této karty hodí šest smí ukázat na

   libovolnou kartu na stole a odložit jí ( jiné karty nezávisle na

   výsledku se neodkládají)

- OTMIN - Když na stole leží karta BÍLÉ ČARODĚJNICE, majitel

   této karty si k výsledku hodu přičte dvě

- EDMUND - Když majitel této karty hodí pět nebo šest, může vzít

   z ruky libovolného jiného hráče jednu kartu a odložit jí. ( bez

   prohlížení)

- LUCINKA - Tato karta nesmí být odložena, pokud její hráč má v

 ruce ASLANA ( v patřičném okamžiku ji usí ukázat) a hodí 

 kostkou tři, čtyři, pět nebo šest.

 

Náhledy fotografií ze složky Karty

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Karty

(Tichošlápek, 9. 10. 2006 14:07)

Aha, díky. Nemohla by jsi mi je poslat na mail ( l.h.50@seznam.cz ), abych chytla inspiraci a mohla si taky nějaký dodělat, připadá mi jich totiž jaksi málo. Moc děkuji!

Karty

(já-já-já, 7. 10. 2006 22:36)

Mylsím že jich má být 10 ale my se ségrou jich máme 20 a ještě jsme si nějaké dodělaly např: Fauna Tumnuse, trpaslíka, Santa Clause a další

Karty

(Tichošlápek, 7. 10. 2006 13:05)

Kolik má být celkem těch karet?